Thursday, 29 November 2012

Durian Feast @ Batu Pahat

Sekarang dah cuti sekolah... saya plan awal-awal lagi... kali ni kami tak balik kampung macam selalu...

Kami balik kampung orang lain... hehehe

Sebetulnya dah lama tak ke Selatan... kebetulan Biras ajak singgah rumah dia... yang ada kebun durian...

Apa lagi kann... pucuk dicita ulam mendatanglah...kami semua kecuali Ayra memang suka makan durian...



Sesampai je ... dah tersedia pulut durian... emmm sedap... terima kasih tuan rumah... semangat kami makan jadi tak hingat nak snap gambar ke hapa... melahap je kerjanya... harap tuan rumah tak seriklah dengan kami... hehehe.


Haa... seddapnye... tatkala insert gambar ni pun ... air liur meleleh...tap...tap... kasi lap sikit... hehehe

Banyak betul durian kat sini... sepanjang jalan pun banyak gerai durian... and RM2 je per kilo!... macam ni tokey durian crepe tadak masalah...



Ini rumah Atuk Fahim.... besar rumah atuk Fahim... Aiz buat macam rumah atuk dia sendiri... tak dok diam..tengoklah nak snap gambar pun susah... Fahim elok je... Aiz tak reti dok diam... mama pakai hp je snap gambar... kenalah dok diam-diam... hp mama ni kan canggih...

Malam ni kami bermalam disini... esoknya nak gerak ke JB lak....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...