Labels

Friday 12 December 2014

tudung2u.com... tawaran 10% diskaun.

Assalamualaikum...
nope... ini bukan sambungan cerita Guangzhou.
cerita Guangzhou tu banyak episode... cerita kalau berepisode mestilah ada iklan... so ni nak iklan lah ni..kekehkeh.


Ni nak ajak kekawan shopping tudung kat sini.... tudung2u.com.my. Antara kedai tudung online yang terbesar di Malaysia. Macam-macam ada... tudung bawal ada shawl pun ada.


Saya suka semua jenis tudung tapi yang paling suka adalah shawl... ada yang tanya macamana nak pakai shawl... susahlah nak belit.. kekadang ada yang suruh tunjukkan cara.. adalah kita buat tutorial kat surau kadang-kadang hehehe.
Sebenarnya alah tegal kerana biasa... tak perlu terlampau takut tak jadi ke apa... kekadang main letak jer atas kepala lepas tu pinlah... tak bagi jatuh... membentuk shawl seolah menganggap shawl itu rambut kita... kalau rambut panjang macam-macam belitan boleh buat.. satu lilit, dua lilit... 3 lilit pun boleh hahaha... kalau shawl pendek macam orang berambut pendeklah... tak banyaklah gayanya.

Ada yang tak suka pakai shawl sebab kena pin banyak... bak kata kawan... kalau pakai shawl, kita ni mengalahkan pontianak... pontianak pakai satu paku jer... kita berpaku-paku(pin)...hahaha.. saya rasa perumpamaan tu lucu sangat. Sebenarnya tidak semestinya banyak pin... bergantung kepada material kain dan gaya, ada masa saya cuma guna satu pin sahaja.

kalau susah sangat nak belit... sekarang ni dah ada instant shawl...sarung aje.. macam yang kawan saya pakai, shawl warna pink tu adalah instant shawl ... eh kawan pulak... sebenarnya pangkat adik tu ... beza umur dekat 10 tahun daaa.... hihi itu satu lagi sebab saya suka shawl... boleh nampakkan kita lebih muda(wink wink).


Ini ada berita baik untuk kawan-kawan semua... pihak tudung2u.com.my menawarkan 10% diskaun untuk kita.  Cuma  masukkan kod baucer ABW2014. Tawaran sah sehingga 10 Januari 2015...so apa lagi ... jangan lepaskan peluang ini. Happy shopping!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...