Labels

Sunday 12 August 2012

First card raya that brought tears to my eyes

My first card raya this year was from Ayra... terkejut juga coz mana ada orang bagi kad raya dah zaman sekarang ni... agaknya kalau jual kad... mother's day card lagi laku dari kad raya...

Ayra tak bagi pun kad raya tu kat saya sebenarnya... saya terjumpa waktu mengemas .... since tertera untuk saya... saya ambil ler...


nape cartoon tu sedih jerr...

Penuh kat kad and sampul tu dengan lukisan dia... cuba tengok gambar orang yang dia lukis kat sampul tu... pakai tudung tapi tak pakai baju... hihihik.... malu arrr... dia lukis gambar saya tu...bapak dia ... pakai ketayap ... tak pakai baju juga.... hehehe... orang lidilah katakan...

ayat kat dalam tu yang tak leh tahan...
haa gambar kat dalam ni at least pakai baju... rasanya itu gambar saya dan dialah...
tapi ayat kat dalam tu yang buat mata saya merah...

"Mama, Ayra sayang mama.
Sangatx2 sayang mama
Ayra tak nak mama tinggalkan rumah
Nanti Ayra nangis
Mama, harapx2 mama sentiasa sehat"

Cuba interpret... ayat no 3 tu... macam saya bergaduh dengan Mr. H, merajuk nak lari dari rumah... hehehe...
tapi ayat last tu indicate that dia takut saya sakit kronik... mati tinggalkan dia... yang ini yang buat saya sedih... saya pun harap saya dapat rezeki umur panjang... dapat tengok dia bahagia punya keluarga sendiri... pergi bila dia tidak perlu saya lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...