Thursday, 16 August 2012

Kuih Raya

Nasib baik buat kuih raya and shopping awal.... last week of puasa ni ... sungguh-sungguh melepek... mengalahkan budak kecik... mungkin cuaca panas sangat.( panas lagi api neraka kan...)

So sempat lah buat few cookies... sambil main masak-masak dengan little ladies...

First week buat biskut dahlia,


Tapi dah habis dimakan... dua-dua balang dah licin.... huhuhu

Second week buat chocolate cornflake and biskut nestum...


Sempat disorok oleh bibik.... jadi masih ada lagi.... pandai bibik sorok, saya pun tak jumpa cari... masa nak curik makan hari tu...hikhik

Third week buat semperit and oat chocolate chips....


Sedap sangat tau cookies ni ... nanti saya dah beli penimbang saya share resepinya... yang itu saya taram campak je semua benda yang ade dalam lemari ... oats, nestum...dan bahan biasa yang lain.

Fourth week .... angin malas pun melanda...jadi semuanya.. 5-1 je lah cookies tahun ni... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...