Wednesday, 26 September 2012

Anak Dara Sembunyi dalam Bilik...

 
Bosannya bilik little ladies.. Ade sape-sape nak bagi idea deko ? With zero budget ... Hahaha

Kosong je bilik ni .. Macam tak de ape ape... langsir pun tarak . Tapi mak oii kalau dia orang main .. nak pijak lantai pun tak de space ... kena mak dia bising - bising dulu baru nak kemas . Silap- silap end up bibik yang kemas ( bukan mak nye hehehe)

3 dara pingitan sekarang dah pandai kunci pintu bilik ... entah apa yang dia orang buat kat dalam tu .. Rahsia ke atau menyelamatkan diri dari superhero Aiz .. Si Daneen pun dah pandai komplot dah sekarang nih... Join kakak tak bagi Aiz masuk bilik ... Masa ni lah nak rasa Aiz lari dapatkan saya sambil menangis dan mengadu .. Kalau tidak jangan harap.. Susah nak pegang dia ... Apatah lagi nak peluk ..

Dhia sekarang suka nak explore jahit-jahit... siap jual bookmark cross stitch nama... pandai pulak dia charge kalau 3 huruf 50 sen , kalau lebih satu huruf tambah 10 sen, laku juga dua tiga... sekarang tak nampak pulak dia buat... agaknya dah malas.Selalu kalau kunci bilik dia dok menjahitlah tu... dia takut saya marah.... saya bukan marah dia jahit tapi marah dia sepah-sepah jarum dan gunting... bahaya tu... bayangkan kalau dapat kat Aiz... boleh jadi senjata tu...

Saya tak boleh nak marah lebih-lebih sebab teringat masa kecil-kecil saya menyorok dalam stor... jahit baju anak patung... lagi dasyat pasal siap zipzap tepi kain pakai api lilin... bila tunduk-tunduk... bukan saje tepi kain terbakar... rambut pun siap terbakar juga... nasib baik mak tak perasan ... hehehe

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...