Labels

Wednesday 11 September 2013

Ayam Mr Bean...



Kadang- kadang bila beli groceries saya terus beli ready food for our meal, macam marinated lamb atau chicken... balik sumbat dalam oven, terus boleh makan. First time saya beli whole marinated chicken. Somehow kat AEON Big, whole marinated chicken lagi murah dari marinated pieces... don't know why...

Little ladies memang suka nak menyibuk kat dapur kalau saya masak... itu pasal saya jarang masak... kehkehkeh. Bila derang tengok saya nak bakar ayam tu, excited pulak derang sambil jerit to each other... eh ayam Mr Bean... korang sure dah tengok kan citer Mr Bean pakai turkey kat kepala tu....itulah depa ni ... seronok betul, pas tu sibuk tanya saya.... mama letak apa untuk filling.... ( macamlah mak derang rajin nak menyumbat ayam tu)..... dengan selamba saya jawab....JAM!!... hahahaa.... kami sama-sama ketawa berdekah-dekah kat dapur tu...

Ayam Mr Bean ... untuk Mr H...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...