Thursday, 18 April 2013

Si Badang...

Saya bukan Si Badang tu... mama paksa saya jadi model sofa ni sat...

Si Badang sebenar dia ni haaa....

gambar sebelum...
Tak padan dengan kecik.... tengoklah gambar selepas ni haaa


Nak tolong mama deco pun... agak-agaklah ye...

Dia tolak sofa tu sorang je tau... mak aiii...!

Tak pe lah Aiz  jadi Si Badang, nanti leh tolong mama angkat barang... jangan jadi si Tanggang dah la...

4 comments:

  1. Replies
    1. Dear MummyAza...

      Tang manalah yang cantiknya sofa murah akak tu ye... hihi. anyway thanks.

      Delete
  2. wah... dasatnya. berapa umor dia ye? badan kecik je tapi kuat. hehehehe... kalau free singgah la ke blog saya. sweetlittlecastle.blogspot.com. sama la kita... working mom with 5 kids :) happy and hectic life heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Nur Honey...
      Oh kita geng la ... anak ramai nooo...
      Nice blog you have , Aiz nye name lebih kurang nama Rashd... tukar a jadi u je .. Rushd Aiz... umur baru 3 tahun... gagah macam 13 tahun hehehe. Tq for following my blog..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...