Friday, 3 May 2013

Hard Wood Cafe @ Seremban 2

Sesape nak makan masakan nogori bolehla kesini... 

Teringat masa time sekolah kat sini, makan masak lomak cili padi rumah my friend,  air liur, air hingus, air mato sume meleleh... tapi eksyen kemain nak juga makan.... bila ditanyo podah ko? Boleh lagi geleng-geleng kepalo....hehe. Saya anak kelantan yang suko makan podah... tapi pedas-pedas manislah.... kalo masak lomak tu kaedahnya manis cili padi yo.... (ado ko cili padi manis???) Haru....

Nasib baik tuan rumah faham.... dia hulur tisu dan kicap... barulah stop yang meleleh-leleh tu.

Jadi masa ke sini saya cuma ceduk kuah masak lomak tu sikit je dan order ayam kampung goreng yang juga fames kat sini. 



Harga tiga set ayam  RM32.... untuk semua tu lebih kurang RM20 per pax.... agak mahal sikit, but you are not only pay for the nice food but amazing ambiance as well... jom tengok gambar gambar yang diambil oleh teman saya... errr kenapa tak snap gambar sendiri? ...laaa saya kan pemalu... kikikik











Cantik kannn....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...