Friday, 31 May 2013

Puteri Pacific Hotel @ JB

This year's Family day of my company was held in Johor... and Legoland was the main agenda. It was a 3D2N event.

So kami ditempatkan di Hotel Pan Pac ni... since rakyat jelata ramai, kami diberi dua bilik, with extra bed in each room... keluasan bilik yang sangat selesa untuk kami anak beranak... tapi kat hotel ni tak ade connecting rooms, nasib baik anak dah besar-besar juga so tak lah worries sangat bila dapat bilik sebelah menyebelah.

Check in time agak lewat at 3pm so kami singgah JPO dulu...



Tak taulah kenapa tiap kali pergi JPO hujanlah pulak...
Kami singgah satu kedai je pon... tapi dari nak tengok-tengok jadi terbeli-beli lah jugak....



This hotel was rated 4-5 stars but itu rasanya suatu ketika dulu... the hotel definitely needs refurbishing... sangat tidak bermaya...


See tv pun pesen lama...no LCD lorrr.
Budak-budak reti pulak buat ulasan ala-ala tripadvisor... itu ini tak kena...


Giyomi...oh oh giyomi...
That nite we had our grand dinner... sume kena pakai tema berjalur dan berkotak... makcik belasahlah pakai apa yang ada... berbelang pun berbelang lah... dah rasa tak de can nak menang artis paling glamer... hehehe.



Agak-agak kalo makcik pakai cam ni boleh menang tak? ( is the wrong question)
Agak-agak muat tak kalo makcik nak pakai ni? (is the right question ) muahahaha.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...